Submitted by Dandali on 2. April 2009 - 0:07
Možnosti buildů pod jednotlivými rody v rámci CCG ve stručnosti
inspirováno - vyplynulo z rozmluv s Andrem, já to sepsala a lehce doplnila :-)
Lannister
- klekací (Castelan of the Rock a hromada dalších - Joffrey´s Guard, Enemy Informer,.. soupeř si příliš nezahraje, poklekáte mu ty nejdůležitější charaktery)
- Tywin - lockdown (orientované do klekání soupeřových charakterů nebo neklekání vlastních, vstávání přes Seal of the Hand, případně imunní vůči Tywinově abilitě)
- noble crest (Crown Regent, Power of Blood, Paxter Redwyn a hromada event)
- war crest ( a) klasika - s Test of Arms, Moment of Glory a Randyllem; b) s clansmeny; c) s boltony)
- kingsguard (získává na hratelnosti, Jaime a neutrální kingsguardi, White Tower, Kingsguard Squire)
- clansmeni (vzájemně se podporující Timett, Gunthor, Chella, spíše subtéma)
Stark
- noble (Catelyn, Eddard, Blackfish, Robb, attachment control - Weapons at the Door, případně Hang the Traitors)
- warcrest (Bringers of Dread, Greatjon Umber, Knight of the Tumblestone, Jory Cassel)
- bolton (Dreadfort, change control - Harrenhal, Punishment of Thieves, Steelshanks Walton, Roose Bolton
- agenda KitN (traitor sideboard, control sideboard; Bran Stark core set, Winter is coming, Riverrun)
- Arryn (Vale Pact, Robert Arryn, Eyrie Bowman, Bronze Yohn Royce, Blackfish, Alayne, Knights of the Vale)
- King of Winter (location hate - War Horn, Ranger of Winter, Northern Cave, plot Time for Ravens, Samwell Tarly)
- stalwart (Midnight Sentry, Winterfell Tutor, character play - Riverrun, Gates of Winterfell; Jaqen)
Baratheon
- powergrab (hromada renownů, dvojitých renownů, powerů navíc za renowny a za ledasco, někdy summer mechanika)
- brothers at war (asi nejspecifičtější agenda, vyžaduje nejen značné deckbuildingové schopnosti, ale i velice solidní card pool, a posléze pochopitelně i specifické hraní - vše je jednou kromě naprosto klíčových věcí, které ale musí být dvakrát, tento build máloco odpouští)
- highgarden control (s Tyrelly, Wine Cellar, Seduced by Rose, soupeři charaktery nezabíjíte, ale půjčujete si je)
- resource denial (ne tak masivní jako u Greyů, základem je Salladhor Saan)
- army (Highgarden Finest, unikátní charaktery, + případné Asshai subtéma - Zealous Collector, Old Red Priest, Army of the Faithful)
- knight deck (částečně s kingsguardy)
- Asshai (s holy charaktery, Melisandra, Sister of Fire, Queen´s Man, spíše subtéma)
- Arryn (Vale Pact, Bronze Yohn Royce, Nestor Royce, Knights of the Vale, spíše subtéma)
Targaryen
- True Queen (převážně martellské subtéma, hlavně využíváno na náběr); ale také:
- heavy burn (možná trošku překvapivě hráno se zimou, zvláště s Long Winter, Flame Kissed, Obsidian Dragon, velký Drogon)
- ambush (fke draci, malí dráčci, vyskakovací Khal Drogo, Dragon Thiefové, Titan´s Bastard)
- war build (základ stejný jako u ostatních rodů)
- unopposed (lady a lordi s Heritage of the Dragon, True Queen's Bannerman, Flaming Pitch Tower, Queen Daenerys Horde, velký Viserion)
- King of Summer (Gilly, Samwell, Dragon Sight, Long Summer, ambush, attachment search - Red Warlock, Kraznys Mo Nakloz, Summer Encampment)
- Dothraki (Dismounted Longbowmen, Dothraki Guide, Khal Drogo fke, momentálně trošku oslabené, spíše jako subtéma)
Greyjoy
- discard (Cape Kraken, Whirlpool, Euron ite, Veteran Looters + holy subtéma)
- King of Salt and Rock - unopposed (45 karet, Veteran Looters a jiní s Naval Supportem, vysoká iniciativa na plotech, hromada stealths, fast forward build, musí vyhrát rychle nebo vůbec)
- weenie rush deck (spousta levných charakterů a opět stealthy, téměř bez unikátních charakterů)
- war deck (zrovna u greyů levní, plus samozřejmé eventy ToA a MoG)
- character lite deck (plošné zabíjení, plošné diskardace)
- resource denial (to se musí vidět ;-) zrušit soupeři veškerý income, případně ho pomocí attachmentů dostat i do mínusu)
- holy deck (spíše jako subtéma, Aeron Damphair, Drowned Disciple)
- warship deck (Balon, ničení lokací, spíše subtéma)
Martell
nemají specifické rozdělení do "typických buildů", ale lze volit ze základních přístupů:
- kontrolní (zaměřeni do útoku, Underhanded Assassin)
- agresivně klekací (Boneway, Military Battle ploty, vengeful)
- defenzivní (reakce po prohraných challengích - Desert Assassin, Areo Hotah, dva, případně i tři resety, hrají v podstatě na třech charakterech - kvalita proti kvantitě - Doran Martell)
- Maester (Maester of War, Nomadic Scholar, Wandering Tutor; eventy Poison a Healing; orientováno do learned crest a Watching the Heavens)
Comments
Rozy
3. April 2009 - 12:40
Permalink
z nudy?
Tady měl zas někdo dlouho chvíli a tak šel oživit fórum a to se mu i povedlo. Tak děkujeme za přehled, nováčci to určitě ocení...