Jedním z nejdůležitějších herních prvků, které přinesla tato řada CP, bylo tzv. počasí. Jak vědí čtenáři předloh této hry, počasí ve světě Westerosu funguje trošku jinak a Time of Ravens dává hráčům možnost měnit roční období tak, aby jejich postavy byly silnější, rychlejší, zkrátka lepší. Roční období máme pouze dvě - léto a zimu. Někomu vyhovuje léto, někomu zima a někomu nic z toho.
V této řadě také přicházejí na řadu nové královny, jejichž abilita (a dokonce i možnost útoku a obrany) je omezena přítomnosti jiné královny, což jsme dosud znali jen v CCG. (A konečně nám přicházeji do LCG královny, které mohou zlevňovat velké armády z prvního CP předchozí řady.)
1. CP této řady zavádí léto (pomocí Black Raven) a ability na něm postavené, ovšem nedá se říci, že rody, které mají rády zimu, by se bez něj zcela obešly (například královna Jeyne). Letní agenda. Zajímavý Dragon Sight a Red Warlock, Lions Gate, Fishing Net.
První a druhý CP obsahují možnost boje s počasím pomocí Carrion Bird.
2. CP obdobně zavádí zimu (pomocí White Raven) a s ní spojené ability a přináší něco i pro ostatní. Zimní agenda. Location hate v podobě War Horn, plot Winds of Winter, Underhanded Assassin, Mance, Arthur Dayne, Ranger of Winter, Maester Vyman.
3. CP, jak už název (Change of Seasons) napovídá, tyje zejména ze změn počasí. Plot pro počasnické decky Time for Ravens, Wintertime Marauders, Theon Greyjoy, Game of Cyvasse, Dragon Attack. Karta mistra světa z roku 2007 - Den of the Wolf.
4. CP je oproti předešlým na počasí založen minimálně (kromě jedinečného Sama) - počasí se vlastně snaží jedním obsaženým plotem i popřít. Zavádí manipulaci s ploty a jejich rychlé točením přes "house-specific" Rookery. Kraznys mo Nakloz. Plot Desolate Passage.
5. CP přináší především "auto-include" Refugee, kteří mají nulovou cenu, dvojkovou sílu a dvě různé ikony - dle rodu. Ještě více se odvrací od počasí - jedná se obecněji použitelné karty. Královna Alannys, Pit Viper, location hate - Banditi, card draw - Gilly.
6. CP obsahuje pět různých event, které se mohou za různých podmínek změnit na charactery - reinforcements. Na jejich zahrání se váží další ability. V podstatě samostatně stojící CP (ačkoliv dvě z event jsou vázány na roční období a kromě toho vyžaduje počasí už jen jedna karta). Král Tommen, starkské armády.