Military: 7
Intrigue: 5
Power: 10
Renown: 10
Deadly: 4
Stealth: 5
Build: Jousting knights, Army, Night's Watch, Asshai, Control, Highgarden, Arryn.
Agendy: Knights of the realm, Night's Watch, Heir to the Iron Throne, War of Five Kings, Brothers at War.
Ours is the fury! - Baratheonské balíky disponují řadou velkých lordů, nádherných lokací a jejich devízou je především jedna věc. Jedná se o totální náběr power. Žádný jiný rod nedokáže Baratheonům konkurovat v rychlosti náběru, počtu "proslulých" (renown) charakterů a v přidávání a ovlivňování poweru skrze řadu mechanik. Rod je velmi solidní i v military a občas umí zazlobit i na intrice (zvláště Asshai decky kolem Stannise a Melisandry).
Další mechanikou, kterou jsou Baratheoni proslulí je zvedání již klečících charakterů "na kolenou opět povstali!". Znamená to vyhrané dominance, opakovaný náběr poweru a silnou obranu. Baratheonští lordi a králové (mají hned dva - Renly je/byl pouhým uzurpátorem a hra ho králem neuznala) jsou velmi komplexní a extrémně silné postavy, které se vyplatí hrát i za jejich vysokou cenu. Ovládají řadu mechanik, které činí z prohraných power výzev nebezpečně horké momenty.
Rytířské decky využívají specialitku turnajových klání (jousting), kdy může být oponentem jmenovám proti vašemu útočníkovi pouze jediný obránce.
Mají velmi silné armády, které se opět vyplatí i za vysokou cenu. Noční hlídka ve spojení se Stannisem je nádhernou stavitelskou výzvou, která však přináší nevšední herní zážitek. Asshai varianty jsou intrikářskými alternativami Baratheonů (avšak silná power zachována - posílena intrika, oslabena military) a jakákoliv podoba Melisandry byla vždy excelentní.
Je možné též postavit Vysokou zahradu a rozehrát si Tyrell balík, který rovněž předvádí solidní záležitosti v intrikách v čele s Královnou Trnů a nezaostává ani v military, narozdíl od Asshai (ti však mají natolik specifické mechaniky, že tento handicap plně vyvažují). Highgarden je hra s velkým množstvím charakterů.
A nakonec tu stojí control decky. Speciality Bara v podobě zabavování soupeřových charakterů, silná kontrola attachmentů ve hře a taktické nakládání se zdroji (control je velmi drahý).
Celkově jsou Bara decky dosti rychlé a nabízejí v průběhu hry velkou kontrolu nad zvyšováním/snižováním rytmu hry.
V současnosti disponují “house only” agendou Brothers at War, která je velkou konstrukční výzvou, ale v případě, že ji využijete, čeká vás sladká odměna. Agenda vám rozdělí balík na dva 30 karetní balíky a v každém z nich můžeme mít pouze 1 kopii každé karty (narozdíl od tří v běžném balíku). A nejdůležitější je, že kdykoliv na vaše decky odkazuje nějaký nabírací efekt, tak si vy vybíráte, ze kterého decku budete lízat. Je zcela na vás, jestli jednu polovinu postavíte na charakterech a druhou se vším ostatním nebo třeba jeden balík levný a druhý drahý. Umožňuje to nebývalou kontrolu nad chováním balíku.
Rodový keyword vigilant je krásným tématickým přídavkem k přednostem tohoto rodu, protože daným postavám umožní po vyhraném souboji v útoku opět povstat.
Přednosti: Bezkonkurenční náběr power, vstávání postav.
Slabiny: Velmi drahé na příjem, závislost na excelentních a drahých postavách.