Ne, že by se to stávalo extrémně často, nicméně, stane se... Chcete zahrát na soupeřův char něco zničujícího a přehlédnete imunitu nebo na své eventě jakési omezení. Pak jsou dvě možnosti, buď se se soupeřem domluvíte, přehlédnutí vám odpustí, eventu si vrátíte do ruky a nebo eventa mizí v discard pilu... Nebo to tak není?
Dle Ktoma: "The FAQ is very clear that in order for an event to even leave your hand, all costs must be paid, timing restrictions must be met, and required targets must be available."
Pravda, byl to nějaký starší příspěvek, nicméně mi FAQ přijdou v tomhle poměrně jasné i dosud, v tomhle myslím, že neměnili nic, čili by se to asi mělo brát tak, že se vlastně nic nestalo a nemůžu-li z jakýchkoliv důvodů eventu zahrát, prostě si ji vrátit do ruky. Nebo, jestliže jsem cenu zaplatil a char, na který jsem mířil je "nezpůsobilý ránu přijmout" a nalézá se na stole cíl "způsobilejší", musím si vybrat jiný? Nicméně eventa by rozhodně neměla propadnout do discard pilu, protože si přece nemůžu vybrat "nelegální" cíl, protože bych tím nesplnil jednu z podmínek...
Ještě pro případné zájemce citace k cílům z aktuálních FAQ:
"The target identifies what card or cards the event's effect is applied to. The word choose is always used to denote a target. If an event does not have the word "choose," then it does not have a target. A Lanister Pays His Debts has a target of "a participating character controlled by the winning opponent." If an event read "Stand all characters," then it would not be considered to have a target (because it does not include the word "choose”).
If you do not have a valid target for an event, you may not play that event. Not all events have a target."
Andre
22. May 2009 - 12:14
Permalink
Discard
Ano, tohle je velmi starý problém. Situace, kdy někdo přehlédne absenci cíle a aplikuje efekt. Kromě event to tak dříve bývalo i s charaktery, kteří měli "cannot be killed" keyword, zvláště získaný. Někdo hrál řízený "kill" a přehlédl jeho imunitu. A pak se řešilo "propadnutí" tohoto killu. Nepříliš dávné klarifikace to s konečnou platností vyjasnily tak, že ani když hráč přehlédne, že nemá legální cíl, tak mu daná karta nepropadne. Nelegální cíle se prostě nedají zacílit a to ani chybou hráče, což je celkem výhoda :)